2014. november 27., csütörtök

A félkarú... rab-ló..

Nyihaha..
Éppen.. 
Azaz a lakás rabja.. :DD

Tegnap megcincálták csuklómat.. hát most elég használhatatlan..
Fel is dagadt, de várok hátha lemegy.. elvégre ez 1-2 napig tán természetes.. na tovább tán nem..

Hurka ujjak.. ^^
Kicsit fájdogál is..
Belefér..


Némely dolog szenvedős.. Na pl dobozos tej bontásával is megdolgoztam. :D

Na most nem írok ám többet mert fáj tőle.. egy kézzel meg halál sz.r írni..

Cumpikák

Jaa.. jöhet az advent.. ^^

8 megjegyzés:

Unknown írta...

én járógipsszel senyvedek, az sem egy leányálom :D kitartást, jobbulást, jó adventelést! :****

Lucifer* írta...

Nyatemeg mijót csináltál drágaságom?? :o
Jobbulást..
Aztán majd adventelünk ;)

Aloha írta...

Mielőbbi gyógyulást kívánok a kezednek!:-)

Lucifer* írta...

köszöni... ;) :)

Kovakövi Vilma írta...

Gyógyulj Aranyoskám! :*

Lucifer* írta...

Gyógyulok ezerrel.. ^^ köszi.. :**

Unknown írta...

én ennyire buliztam... :D táncoltam, aztán egyik pillanatban még egyben volt az 5. lábközépcsont, a következőben meg nem. pedig direkt levettem a magassarkút is... nyilván nem kellett volna :D

Lucifer* írta...

Ehh.. Vigyázhatnál a táncos lábaidra.. :D:D

Megjegyzés küldése