2016. január 4., hétfő

Új év, változás meg...

Hát... Ki tudja mi változás..
Az folyamatosan van. :DDD

El vagyok álltalában tünve, ezt haverom jellemezte is: Aranyóra... :DDD
No igen, van dolgom elég..
Megvolt egy kis kiruccanás is, meg ünneplések....
Ma temetés és konkrétan szarrá fagytam közben.. :S De illett elmenni, kész..
Hazaérve még kis hósöprés is várt rám, meg még lesz is.. :)

Nade..
Ünnepek jól teltek..
Karin azé legnagyobb adott ajándékom egy sima bejgli volt.. :)
Egyik ismerősnek aki folyton sütött nekünk, főleg Ebetanyukáéknak.. De most nem tud mert ő is kemó, sugár kombózik..
Igy sütöttem most neki én.. El is sírta magát csórikám, hogy rá még nem sütött senki és sokat nyomorgatott..
Na ennyit a nagy ajándékokról..
Nekem esett jól... ^^

Szilveszter meg nah... :DDD ;)

Még lesz némi kavarc, és mindig azt mondom aztán jobban ráérek neten is lenni, de folyton annyi dolgom van.. Ehh..

Azért most tetszett hazafele a szalmakalapban hólapátozó ember.. :DDDDD
Fene a formáját...

Boldog újévet.. :***

3 megjegyzés:

Szeder írta...

bujék tommy :*

Lucifer* írta...

Bujéék.. :DD

Aloha írta...

Szerencsés, boldog új évet kívánok! :-)
Hólapátozó ember szalmakalapban.....Biztos már érzi a nyár közeledtét! D

Megjegyzés küldése