2019. március 4., hétfő

Csendes őrült...

Hogy mik vannak....
Vásárlás közben békésen szemlélem a zöldségeket, gyümölcsöket, mellettem kicsivel egy hölgyike..
És akkor jön egy nyugger nyanya (bocsi) tologatós kosár tankkal, és jól felmérte, hogy ő bizony befér kettőnk közé. 
Be fért..
Csupán az én és a hölgyike lába bánta, ugyanis a kosár nem annyira fért el, így mindkettőnk lábán komótosan áttolta..
Én úriember maradtam...
Ránéztem, csendben köhintettem, semmi..
A hölgyike kicsit keményebb volt, nem hatotta meg nénit, elviharzott másfelé, kosarát otthagyva..
Gondoltam nézésem nem jött be, pofázás is úgy láttam hatástalan.
Amíg néni valami marha fontos dologért elmászkált, én válogatás nélkül kezdtem a kosarába pakolni a dolgokat: pár zsák krumplit, pár kiló almát, karalábét, káposztát, csak amit értem.. 
Volt meglepi mire visszaért..
Lényeg?
Semmi.. Csendes őrült.. :DDD

2 megjegyzés:

Szeder írta...

hát most meg vagyok lepve. na nem azon, hogy őrült vagy :P :))az alap :)

Kovakövi Vilma írta...

Nahát! :) Micsoda meglepetés... :D Mármint az, hogy írtál, a többi nem annyira. ;)

Megjegyzés küldése