2014. június 2., hétfő

Ez is egy nap..

Este aludtam is.. Lehet örülni.. ^^
A blogol ma elvileg megszűnt.. És mégis van.. Mik vannak..
No lényegtelen, számomra legalábbis..


Ma voltam ügyvédnél..
A bevonulás ugye halasztva, a többi ügy alakul.. Csökkenö dolgok..
De még kimaradt az hogy elmenjek a zsarudilidokihoz.. Kaptam levelet, azt elkavartam, el is felejtettem..
Ügyvéd ezt is intézte...
Elvileg körözés volt kiadva, de leügyintézte hogy menjek be másik időpontba..

Ma beszéltem végre Mucikával is.. Felvette telefont..
Holnap átmehetek és végre láthatom Frut...
Ez már...
Hiányzik hát........ De..
Ez pisszok macerásidegölőkikészítődühitő...

(ui:Kérdés hogy felismer-e még....)

Na voltam még edzeni, és földön eperé..
Tán ennyi..

Fejem meg..... sokminden..

2 megjegyzés:

vagyok írta...

szerintem felismer :) ^^:**

Lucifer* írta...

:)

Megjegyzés küldése