2014. június 8., vasárnap

Hétvége eddig..

Tegnap egész nap szinte földön voltunk..
igen.. tunk..
Mucikával és Fruval.. ^^ Épp békülés van..

Mai nap meg reggel gyorsan sütöttem, mert holnap kis party..
De hamár..
Mucika csinált ebédet, elmentem értük és ki a földre..
Ott a levegőn megebédelés és kis süti.. (jó lett minden) Kis játék.. :)
Aztán Fru árnyékba fekvés, Mucika félig,  én napon..
Innen-onnan emberek duruzsolása, ebédelés hang, madarak nyomultak ezerrel..
Alvás.. :D:D

Korán hazajöttünk viszonylag.. Nem is akartunk ma sokat lenni..
Mucika meg körmözést igért valami barátnőjének, nekem meg szólt egy másik barátnőm hogy vett valami rolókat fel kéne kreálni.
Na Mucika inézte dolgát.. én is.. nade az nem ment mert nem jó volt..
Na majd ott még intézkedik csak aztán utána megyek szerelni.. megint..

Most elég volt a napozás. :D


Oh.. Azé olvasgattam sorskönyvet is..
Hm.. Háát van amivel nem annyira értek egyet.
Vajon "szabad" ilyet?
Nemtom.. De akkor is.. 


(já..Fru már alszik.. ^^)

3 megjegyzés:

vagyok írta...

persze, h szabad . senki se csalhatatlan :)

Lucifer* írta...

jóó..:D

Gyurgyalag írta...

Akkor most minden rendben ezen a téren azóta is? :)

Megjegyzés küldése