2015. január 4., vasárnap

Állat-véd-én...

Hülye állat!!!

Kérdés hogy ki...

Én vagy a kutya..
Merthogy ma elém ugrott egy kutya, amit annyira nem akartam elütni igy befékeztem.. Nanáá...
A mögöttem jövő meg nem annyira, azaz nem annyira időben..
Meg is álltam ugye, hátulról meg csatt.....  :///
Na kocsi hátulja kissé törött lett.. De nem volt amugy gond, mert hát ő a hibás, de annyira nem akartam ilyesmit..

Na ez is megvolt... :DD

Aztán már délután jött át haver megnézni kocsit hogy mi kezdhető sérülésével..
Megoldjuk okosba. ;)


Azé némi ideget még levezettem, némi csajjal.. ^^

Na amugy ideg már rég nem volt, de jobb biztosra menni..  :DDD

Elkezdődött az év.. Jippi..

Azé csak állatott mentettem...  :D


Jaa, szomszédnénik folyton főznek (igen duplikálódott).. ;)
Ma már idegembe némi kaját ki is dobtam.. Én nem tudok ennyit enni.. Annyit amit elvárnak hogy eltünjön.. :o  :/
Nehéz a nőkkel....  :DD

2 megjegyzés:

Megjegyzés küldése