2015. január 9., péntek

Ónos..

Ha hó nem ez ideért.. Nanáá!!

Sok gondom nemvolt vele, elcsúszkáltam.. Nem okozott meglepetést hogy csúszik az út (reggel) mint sokaknak mert már mászkáltam elötte.. ^^

Node volt akit meglepett ugye, hogy kilép és zummmek..
Na ez volt szomszéddal is, lent..
Arra értem haza reggel, hogy az udvaron háton fekszik, és nagyon káromkodik.. :DDD
Baja nem lett masszív gyerek.. 


Engem meg már hívtak is, mert vidékre kellett volna mennem, hogy ha megyek kocsival óvatosan, vagy ne menjek..
Mondjuk még elmolyoltam, mire indultam már nem volt gáz.. :)

Megjártam minden dolgom, elöbb értem mint gondoltam..

Lassan hidegrázás, megfázás elmúlhatna már..
Mondjuk reggel olyan volt mintha inkább visszaestem volna épp.. ://  Blááá....

4 megjegyzés:

vagyok írta...

montam, h lesz ónos izé

Lucifer* írta...

volt is.. :) Az, kivételesen :DDD

dédike írta...

Azért jó lenne, ha vigyáznál magadra!
A lázas megfázás sem a legjobb most, mert sok az infulenza fertőzés, Dédi kér, hogy figyelj az egészségedre!

Lucifer* írta...

Dédiike!!!
Jahm, nem jó. :( Figyelek, eszem is egy narancsot.
pussz

Megjegyzés küldése